Színek, formák, élmények az AEG márkaboltban

Kategória: Márkabolt újdonságok
2012.08.28. 11.13 | Módosítva : 2012.08.31. 14.55

A Márkabolt.hu új üzletének megjelenése eltér egy megszokott háztartási gép áruházétól. Sehol nem látjuk a feltornyozott becsomagolt termékdobozokat, nincsenek az örök és elmaradhatatlan raklapok,  találunk munkatársat, aki mosolyogva és készségesen, egy szakértő eleganciájával beszél egy -egy gépről... Mindenhol csillogó aljzat, tisztaság, fény és szebbnél -szebb gépek rendezett sora fogad. Ahogy belépünk, el is tudjuk képzelni, hogy ilyen közegben valóban minőségi gépeket találunk! Ráadásul az AEG márkaboltját rafinált, izgalmas megoldások, letisztult elegancia jellemzi. Erről kérdeztük a belső tér kialakításáért felelős Singer Ádám építész-tervezőt.

Márkabolt.hu: Mi alapján született meg benned az AEG Márkabolt koncepciója?
Singer Ádám: Dögös, látványos, design és üzletképet szerettem volna létrehozni. A márkabolt.hu tulajdonosától teljesen szabad kezet kaptam, vele szorosan együtt gondolkodva született meg a koncepció. Egy kötöttség volt, végig szem előtt kellett tartani az AEG-re jellemző vonásokat, színkódokat.

Márkabolt.hu: Milyen szempontokat vettél figyelembe a tervezés során?
Singer Ádám: Egyrészt az AEG letisztultságát igyekeztem követni, másrészt visszaköszön a Márkabolt.hu üzleteire jellemző kereskedelmi stratégiát alátámasztó elrendezés is.  A bútorok, a fények, a színek, az elrendezés ezek ötvözetéből jött létre.

Márkabolt.hu: Ha a színeknél tartunk: miért épp ezeket az árnyalatokat választottad?
Singer Ádám: Három árnyalat volt, amit az AEG meghatározott: a fehér, a világosszürke és a sötétszürke. Ezek mellé Kramer Gyulával, a Márkabolt tulajdonosával együtt választottuk a pirosat, ami az AEG logóját idézi meg és lendületet visz a térbe. Ez talán bátor választásnak tűnik, de remekül működik.

Márkabolt.hu: A színek mellett van még egy domináns pont az üzletben: az ételfotók. Mondanál ezekről pár szót?
Singer Ádám: Ezek az óriási AEG nyomatok rögtön megfogják az üzletbe belépő emberek tekintetét. Rabul ejtik és inspirálják őket. Ráadásul éles kontraszttal egészítik ki az elegáns vonalvezetésű, fehér, krómozott felületű háztartási gépeket. Egyszóval átadják az AEG élményt és életérzést, ami a főzést és a házimunkát élménnyé varázsolja.

Márkabolt.hu: Miért volt számodra kihívás a belső tér megtervezése?
Singer Ádám: Viszonylag rövid idő alatt kellett létrehoznunk a látványvilágot. Ennek során több különböző szempontot kellett figyelembe vennünk. Örülök, hogy végül egy igazán egyedi, új színfoltot hoztunk létre a hazai háztartási gép forgalmazók világában. Szerintem már csak ezért is érdemes betérni az MOM Parkban lévő AEG Márkaboltba.