Megnyitott az Electrolux Márkabolt

Kategória: Hírek,érdekességek,újdonságok
2012.12.20. 16.34 | Módosítva : 2012.12.21. 09.36

Prémium kategóriás háztartási gépekhez illő környezetben, az Electrolux márkához hűen, vakító fehér enteriőr fogad minket a Blaha Lujza tér tőszomszédságában lévő, Electrolux Márkaboltban. Szűk körű, kellemes hangulatú megnyitó ünnepségen jártunk. A frissen újranyitott üzletben nemcsak a megnyitóra érkezett vendégek, de be -betérő érdeklődők is szép számmal akadtak.

„12 éve nyitottunk üzletet a József körúton. Az elmúlt tucatnyi év alatt sokat változott a kereskedelem.”- kezdte nyitóbeszédét Karmer Gyula, a Domotherm Kft. ügyvezetője.

A Domotherm a MOM Parkban levő AEG Márkabolt megnyitása és az üzletkoncepció sikere után döntött úgy, hogy  a József körúti üzlet átalakításával a brandhez illő közegbe emeli az Electrolux termékeit is.  A fehér szín dominál a hatalmas, három földig érő ablakportált tartalmazó, 5 méter belmagasságú üzlethelyiségben. Példás rendben sorakoznak az Electrolux hűtői, mosógépei, mosogatógépei, szárítógépei és egyéb háztartási kisgépei emelvényeken, ergonomikus pultokon. A beépített háztartási gépeket is valós konyhatérbe építve mutatják be. Az Electrolux márkabolt meghatározó elemei az óriási faliképek, melyek a környezettudatosságot és a víztakarékosságot jelképezik.

A megnyitón Singer Ádám belsőépítész kiemelte: „Azt vittük tovább ebben az üzlethelyiségben, amit a MOM-ban elindítottunk.  Az Electrolux brand üdébb, designosabb közeget igényel, így ennek megteremtésére törekedtem az enteriőr kialakítása során”. Játékosságot, trendiséget sugallnak a kiegészítők, hiszen a márkahű vásárlók pontosan ezt igénylik: szeretik a márka frissességét, innovatív megoldásait, technológiában és a designban is.

Az Electrolux a prémium márkák közül az innovativitásra koncentrál. Belényesi Zsolt, az Electrolux értékesítési divíziójának igazgatója európai léptékkel mérve is példaértékűnek tartja a Márkabolt.hu koncepcióját. Svédországban van egyedül példa arra, hogy a fehéráru kereskedelemben önálló áruházat kapjon egy-egy brand. „Kívánom, hogy Márkabolt- füzérré váljon a Domotherm üzleteinek sora”- hangsúlyozta.


Háttérinformációk:
Az Electrolux a világ jelenleg legnagyobb háztartásigép gyártó vállalata. Évente több mint 150 országban mintegy 40 millió terméküket vásárolják meg egyéni, valamint professzionális felhasználók, például Michelin csillagos éttermek. Az Electrolux készülékei köztudottan innovatívak, a valós vevői igényeket, a funkcionalitást és a designt alapul véve készülnek. A cég termékei között megtalálhatók a különféle igényekhez illeszkedő hűtőszekrények, fagyasztók, mosogatógépek, mosógépek, szárítógépek, kiskészülékek, porszívók, sütők, tűzhelyek, szagelszívók is.

A Domotherm Kft. 15 éve foglalkozik fehéráru kereskedelemmel. 4 budapesti boltja (Sugár Üzletközpont, MOM Park, Márkabolt Buda, Márkabolt Pest) és 1 webáruháza Márkabolt.hu néven működik. A fehéráru kereskedelem meghatározó hazai szereplője a prémium szegmensben, mely 1-2 napon belül kiszállítja a vevői által kiválasztott segítőtársakat az ország egész területére.