Megnyílt az Electrolux Márkabolt - Belényesi Zsolttal beszélgettünk

Kategória: Hírek,érdekességek,újdonságok
2012.12.21. 10.15 | Módosítva : 2012.12.21. 10.33

Belényesi Zsolt, az Electrolux értékesítési divíziójának igazgatója is részt vett a József körúti Electrolux Márkabolt megnyitón. A tapasztalat értékesítési szakember interjút adott a márkabolt.hu Magazinjának.

Márkabolt.hu: Mit jelent az Electrolux számára ez az üzlet?
Belényesi Zsolt: Ez a márkabolt lehetőséget ad arra, hogy bemutassuk az egész országnak, hogy milyen lehetőségeket rejt a fehéráru. Általában, ha belépünk egy elektronikai boltba, a fehéráruk vonzzák a legkevesebb tekintetet. Az átlagos vásárlót jobban lekötik a villódzó tévék, a lágy dallamokat játszó hifik, mint az egyszerű fehér dobozok, amelyek pedig minden háztartás számára hasznos segítőtársakat rejtenek.
A Márkabolt.hu képes arra, hogy a környezet eszközeivel ez a fehér doboz érdeklődést váltson ki. Itt olyan, a márkához illő környezetben vannak a készülékek, melynek segítségével az Electrolux márkaértékeit egységesen képviselik, de mégis kitűnnek környezetükből.

Márkabolt.hu: Miért ajánlaná a vásárlóknak, hogy ide mindenképpen jöjjenek el, mielőtt háztartási gépet vásárolnak?
Belényesi Zsolt: A Márkabolt.hu nagyon fontos értéke a szakképzett eladószemélyzet. Az átlagos magyar vásárló 6- 10 évente vásárol mosógépet, hűtőgépet, szárítógépe esetleg nincs is. Abból indul ki, amikor vásárolni megy, hogy mit tud az ő általa ismert és megszokott készülék. Azt rögtön megérti a boltban, hogy az energiahatékonyság területén jobb háztartási gépet kell vásárolnia, hiszen B, C vagy akár D energiaosztályú volt az eddig használt háztartási gépe és most látja, hogy nem ritka, az  A, az A++ , az A -20%-os vagy akár az A -30% -os hatékonysággal működő gép sem.
A Márkabolt.hu szakképzett eladószemélyzete arra biztosít lehetőséget, hogy hozzáértőtől kérdezzen, aki a konkrét élethelyzetre tud gépet ajánlani. Egyedül él? Éjszaka van csak ideje mosni? 9 kg ruhát szeretne egyszerre szárítani? Ezekre mind-mind különböző megoldást kínál az Electrolux márka.  
Sokszor tapasztaljuk, hogy a vásárló a műszaki paraméterek alapján nem tudja megállapítani, hogy éppen melyik modellre van szüksége, milyen funkciók fogják a legjobban segíteni a háztartásban. A szakképzett eladószemélyzet segítségével azonban valós megoldást kap a problémájára.

Márkabolt: Milyen háztartási gépek vannak az Ön otthonában?
Belényesi Zsolt: A konyhámat teljes egészében AEG készülékek uralják, de a mosást és szárítást Electrolux gépek végzik.

Márkabolt: Gyakran hallani mostanában arról, hogy a napjainkban készített műszaki eszközök gyorsabban tönkremennek. Igaz ez az Electrolux termékekre is?
Belényesi Zsolt: Az Electrolux nagyon komoly innovatív tervezőmunkát folytat. Ennek része a várható élettartam tervezés. Műszakilag és technológiailag is tervezünk élettartamot. Műszakilag lehetséges, hogy akár 20 év futamideje is legyen egy háztartási készüléknek, de technológiailag gyorsabban elavulnak. Az energiahatékonyság területén komoly előrelépés történt az elmúlt években és az újabb és újabb energiahatékonysági megoldásokhoz az Electrolux is aktívan hozzá kíván járulni a jövőben is. Ezt célozza például a Design Lab koncepciója is.

Márkabolt: Ön szerint mivel tűnnek ki az Electrolux termékei a többi prémium kategóriás háztartási gép közül?
Belényesi Zsolt: Minden prémium háztartási gép márkát környezetbarát felfogás és energiatakarékosság jellemez. Ezt mára el is várják vásárlóink. Az a pici plusz, amit mi hozzá tudunk tenni a vásárlóink elégedettségének növelésére, hogy az Electrolux az önkifejező emberek márkája, akik nem csupán egy funkcionális tárgyként tekintenek háztartási gépükre. Az Electrolux termékei azoknak készülnek, akik társasági életet élnek, szeretnek partikat adni, társaságban lenni. Számukra például az Electrolux Inspiration gőzsütője tökéletes választás. De az Electrolux A -60%-os szárítógépét is könnyű szívvel ajánlom mindenkinek, hiszen ez az egyik legjobb gépünk.

Nagyon sok sikert kívánok ehhez az üzlethez, ahol az eladókörnyezet  inspirációt ad a vásárláshoz, a kereskedők  szaktudása pedig segít a döntésben. A vásárlás nem nyűg többé, hanem élmény. Az a törekvés, hogy élménnyé tegyék a vásárlást, a Márkabolt.hu egész értékesítési koncepciójának alapeleme és tuljadonképpen ez az Electrolux filozófiájának is egyik alapköve, hogy élménnyé tegye a házimunkát. Büszke vagyok viszonteladó partnerünkre, mert odafigyelnek a vásárlási folyamat minden elemére. Ebben egy újabb lépés az Electrolux Márkabolt.